dimecres, 1 d’agost del 2007

I AIXÒ A QUE VE?


Estic fins la polla plena... millor dit estava, pq la cosa ha reventat quan a les 19:30 ha truca l'innombrable

Estic portant una reforma i estic fins els ous que el delegat em truqui a tota hora preguntant... millor dit exigint-me tontaries amb amb la veu dels que no tenen els ous de parlar clar...segur que ja sabeu de quina xusma estic parlant.

Que no té vida privada o què!!

En fin, Divendres començo vacances i com ell ja sap que pujo... doncs la tindrem muntada.. i ben muntada

Segur que un cop he penjat ha trucat al colega per dir-li el dia que pujo, rollo senyoreta, senyoreta!!

Millor que a cap dels dos no se'ls acudeixi gosar exigir-me alguna cosa pq els envio a pendre pel cul tan ràpid que quan reacionin ja els hauré engegat per segon i tercer cop

El que passara desprès?¿...el que tingui que passar.

Collons!!!.. que no es pot dedicar a fotre hipoteques o què?

Tant incompetent és en la seva feina que necessita justificar-se donant pel cul a la resta de la gent?

Cagum la putaaaaaaa!

En fin...pel qui es pregunta si la de la foto és el delegat..

Pos per mala sort no... almenys m'alegraria la vista :-)

Volia fotre la foto d'una Bomba Nuclear com imatge del que he sentit quan m'ha trucat el gamarús, pq com no valia la pena embrutir el Blog...

No em negareu que és la Bomba no?

3 comentaris:

marenins ha dit...

Però què és això???..quant de karma negatiu!!! t'haurem de rentar la boca amb sabó! RELAX i si et truquen a tota hora, desconnecta el mòbil quan no t'interessi!
Suposo que aquest home, com molta gent, deu pensar que fa el millor... encara que la cagui descomunalment.
PACIÈNCIA, BETAAA!

alonsii ha dit...

aikido xaval, aplicale una técnica ni, un tai sabaki, y si no un kote gaeshi ;P

Beta ha dit...

Uff! no me digas eso,las veces que he pensado en chutar-lo a otra galaxia, je, je!