dimecres, 7 de novembre del 2007

KIRI KIRI KIRI!

blanc
La vaig coneixer sota uns Peres l'estiu del 90 i tants..

No volia anar a treballar al taller del meu pare així que desprès de passar pel meu primer curro legal (el de penjar un milió de pollastres per minut) m'en vaig anar a collir Peres amb uns colegues.

Els dies passaven xino xano, esmorçavem amb vinillo, ens fotiem Faries per que no ens piquessin els mosquits i quan els dies es tornaven infints ens feiem uns petes...

Joder!! desprès si que les colliem amb gràcia,..

encara recordo com intentavem fer caure des del camió les peres que no ens havia donat temps de collir amb les que si haviem aconseguit collir, je, je!!


...

I les hores...bufff!!

N'hi havia que anaven en Walkams i l'anaven carregant amb algunes poques cintes..rotllo Dire Stairs, Queen.. vaja qualsevol cosa que en un moment de baixon et pugues subministrar un subidon de moral.

Altres..je, je!.. n'hi havia un que per no sentir les batalletes del vetenano que cada dia ens portava amb camió amunt i avall portava els auriculars apagats 10h al dia... per tal de poder fer veure que no el sentia mentres el mirava....?¿

...l'avi si intuïa qualsevol indici d'atenció per part nostre atacava sense pietat..buff!¨

Pel que fa a mi....escoltava la radio....

començava amb en Trecet "Dialogos 3" per continuar amb "l'Ambigú" d'en Manrique...amb alguna intrusió a la volta ciclista... vaja que no he canviat gaire...per no dir res.

I un dia de sol trencador...per variar.. mentres escoltava crec que "l'Ambigu" de cop i volta alguna cosa va fer que millores la meva situació terrenal..

una veu celestial em cridava des de les peres...i es deia TIRI TE KANAWA

Vaig buscar durant molt de temps la canço que havia escoltat...

natualment no le trobat mai.

Igual un dia quan sigui vellet i tingui una caseta amb amb parell o tres de perers?


2 comentaris:

Unknown ha dit...

eiiiii

suposo que t'ho han dit sovint ....però.... a tu se te'n va molt la bola no? jeje

vinga! continuo currant a sacoooooo

Beta ha dit...

vale, vale!..però no cridis tant que no deixes treballar els teus companys ;-)