dilluns, 18 de febrer del 2008

SOM EL FUTUR!!

blanc



Fa poques setmanes mentres estava per Barna perdut amb el GPS vaig sentir una entrevista a Catalunya Radio..crec.. el Ministre Innovació, Universitats i Empresa Josep Huget....vale, vale ..ho acabo de buscar.... que Jo de política ni mu

Total, ...que parlava de com estaven les carreres Universitaries,..etc.. i acabava dient que faltaven Enginyers al mòn i que ... ..aquesta frase és la que em va fer inflar com un globo...casi rebento, je, je!

" la gent es pensa que els SuperHerois porten capa... però que els hi quedi clar... el futur és dels Enginyers, ells seran els SuperHerois del futur.... i bla, bla, bla...."

Vaja... qualsevol diria que tambè és Enginyer Industrial no!!

Al curru se'n enfoten però segur que no riurien tant si no tinguessin rentadora i haguessin d'anar al riu..

En fins... tant de rollo per que us preguntareu?¿?¿

Doncs bàsicament pq estic fent un d'aquells treballets pel meu compte....no d'aquest..dels altres !!

... i l'latre dia m'arribar la documentació de l'Enginyeria i més concretament de l'Enginyer torn i collons!!!... vaja que feia cagar!!

Hola???.. ets aquí??... sembla que de moment no s'ha enterat de la rajada....

....de totes maneres avui he vist que no era tant dolenta sino que en faltava que ens fessin arribar molta part d'aquesta..

Resumint...

Avui em planto a una reunió per coneixe'l, a la qual naturalment he arribat tard, i va i resulta que és un colega que va estudiar amb mi... i fins i tot vam coincidir al primer curru!!


Corraborat al 100%

Els Enginyers son el Futur!!