dimarts, 17 de juny del 2008

BIENVENIDO AL PARAISO

de
Se m'esta acabant la imaginació?

Si algu esta traduint és que esta mes petat que JO

Tindra a veure el desgast mental que em produeix pensar amb la distribució "ideal"

No en tinc ni idea...

La qüestió és que volia escriure alguna cosa a que estigues a l'altura del programa de RN3 i de la canço que s'escolta al prinicipi.

Per mi inseparables des de fa temps

Ens fins...que torno a estar a 0,0.. com la birra


PD-> Mateta, escolta-la que encara et fara aixecar del sofa... si mes no mentalment ;-)







2 comentaris:

Moi (Vic) ha dit...

Cony, feia dies que no entrava a aquest blog del enguinyer que juga a ser arquitecte..he traduit el text si, he set l'únic? soc la única persona al món que esta mes petada que tu??

dissbte vaig a palafrugell, potser em passo a veure la marteta.

Ens veiem

Beta ha dit...

Jejeje!

Ves que encara no t'hagi de disenyar casa teva ;P

Ens veiem