diumenge, 9 de setembre del 2007

DIA 1: NO RECORDAVA QUE PINTAR FOS TANT DUR


Per fi me decidit a fer el pas..

Son complicades aquestes coses..vaja com la vida mateixa

Al prinicipi sembla que per fi has trobat la distribució perfecte...les parets tenen el color ideal...,bla, bla, bla..

Però un dia penses que hauries de regirar el menjador i pintar uns altres colors..i penses mal rollo això ja és imparable!

Comencen els dubtes..

Trobarè una millor distribució?

Un color millor potser?

... però si el taronge és perfecte, igual que el pany de paret que vaig triar??

En fin.. estic de canvis.. tot és moviment!!




De moment ja he triat el colot... GROC.. i això sempre m'havia posat malalt?

... ara que, tampoc m'agradaven els tius i ara..., la resaca, je,je!!, no me'n ha pogut estar ;-P

Total...ahir vaig canviar la distribució i avui he borrat definitivament el taronja!!

De moment encara estic adaptant-me als nous espais creats...a les noves vistes que veig mentres escric, menjo, dormo... i de moment la cosa promet!!