diumenge, 16 de setembre del 2007

PINTOR QUE PINTAS CON..


Per fi he començat a veure la llum!!!

Vist que cada cop que veia el groc del menjador em posava de malallet he decidit eliminar-lo completament.

Ara és tot Blanc.. :-)

Bé no tot..., la previsió és posar una horitzontal de color vert i una quadrat de color blau.. el cercle magenta encara me l'estic pensant...


Quan acabi i pengi el poster que me comprat per Interles quedarà pa cagar-se, je, je!

.. vaja, això espero pq paso de tornar a pintar...



Canviant de tema..

L'altre dia vaig la vaig sentir aquesta canço per la radio i inevitablement em va venir en Rogeret al cap ;-P

Total...

La PRIMERA dedicatoria del Blog pels millor pares que podria tenir en fenomeno,..espero que a partir d'ara tot sigui com en el video :-)



Per cert.. no tinc ni puta idea que diu la canço... però jo ja me fet la meva película.....

..és lo que te dominar els idiomes, je, je!!

espai