diumenge, 7 d’octubre del 2007

AMB GUST O AMB DISGUST?

Sempre m'ha fet gràcia observar com la decoració del espais determina tant clarament el personatges que hi habiten.

Hi ha un bar aprop del meu curro que cada cop que hi passo em pregunto si el l'amo li va pagar la factura al fill de puta que li va "decorar"..

Ara que igual és el carrer, perque a 5 metres d'aquest ni ha un altre que tot i que ha canviat 10.000 vegades d'amo l'ambient continua essent infumable...

Ja se sap...cada oveja con su pareja.

Però...


Hi ha una seria de bars i botigues de roba que...

En fins...diria que desafien les lleis de la natura, perque quan les veus et venen ganes de fotre-les a baix i de preguntar-te..

- De què collons viuen si mai hi ha ningu?
- Qui collons es pot posar la roba que hi venen?

En coneixeu d'aquest?


Doncs allargueu la vista mes enllà de la porta... com aquell que no vol, perque no se us vegi

i si teniu sort els podreu veure al fons...


encorvats per un temps que ja ha passat i amb els ulls vidriosos pels client mai acaben d'entrar...

Així passen els seus dies..
imaginant temps millors

intentant recordant en què collons pensaven el dia que van comprar el local....

I un dia passes per davant i trobes que es traspassa o que l'estan finalment fotent a terra i et dius a tu mateix...

Si jo el tingues ...




Sempre m'han agradat els treballs artesanats i si hi ha temperatura pel mig millor, je, je!