dilluns, 29 d’octubre del 2007

DIGAMELON?



A la vista que avui m'han trucat tres vegades al fixe i no tinc ni puta idea de qui collons era...

Com ja he explicat en milers de vegades NO AGAFO EL FIXE.

A veure qui pot més no Marina, je, je!

Perque?...

doncs pq tinc un fixe de l'edad de pedra en el que no surt el que truca, i a casa nomès despenjo els coneguts...prou penitència faig al curro!!

ejem, ejem..de vegades ni aquests... que passa? que no ho feu mai vosaltres?

Pos eso..

Si algu em truca al fixe que faci una perduda i el truco jo mateix que em surt gràtix!

Ara que si algu vol comprar-me un fixe per tal que es vegi el trucador sera benvingut...

És el que hi ha...?

Un altre cop?? ....la puta ja son 4...lo bo es que fa 3 trucs i penja???

A veure si serà el nen de la bossa de patates fregides al cap de "El Orfanato"?