diumenge, 29 de juliol del 2007

AIXÒ SI QUE SEMBLA UN ACUDIT!



Finalment l'Elit del ciclisme, desprès de dures converses.. deixem-ho en desvariacions,... ha decidit fer unes vacànces de relax i pujar entre plat i plat a dos ports de muntanya;

- Els llacs de Covadonga
- l'Anglidu

Les úniques coses a lligar a dos setmanes vista són:

- Llogar furgo.. o igual amb el Picassin ja fem

- Mirar campings i albergs
- Arregalr les bicis
- Tornar a agafar la bici desprès de 4-12 mesos de no fer-ho..
- Posar a punt la camara de firmar


De moment demà arreglo la bici i mi poso que cada dia sense pujar a la bici equival a dos dies més d'agulletes.

Pel que fa a l'Aikido....la calor m'esta matant i fot dos setmanes que no hi vaig però tinc la intuició que em serà molt útil per mantenir un esperit fort en els moments dificils... que n'hi hauràn ...vaja que hi tornaré!

En fins... penya si voleu explicar algun acudit.. aprofiteu pq pujant em penso que ni xiularem, je, je!

NANIT

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Bon dia!

ja teniu les vacances pensades?? mare meva! no m'ho crec! si només heu parlat 3 milions de vegades sobre el tema! segur que no necessiteu més converses? je je

quan pugui us passo el video del concert, d'una qualitat d'imatge i so realment brutal...

vagi bé!

Beta ha dit...

Ahir vaig llegir aquesta frase...a veure si podeu dormir, je,je!

"si eres programador recuerda que cada vez que defines una variable global en un trozo de código, dios mata a un gatito".

marenins ha dit...

Gemma, això de que tenen les vacances pensades...buenoooo, ja veurem! crec que encara necessiten buclar-se unes quantes hores més per acabar de lligar-ho tot... espero no estar a prop aquesta vegada;-)

Esteve, aquesta frase que dius (i les seves variacions: "cada vegada que fas una hora extra...", "cada vegada que et masturbes...", etc.) acompanyada de la foto de 2 Domo-Kun (monstre marró de peluix) perseguint un gatet, es va arribar a fer tant famosa que els amants dels Domo-Kun es van sentir ofesos i van començar a fer circular una contra-imatge on es veia 2 gatets perseguint un Domo-Kun... ells asseguraven que cada cop que algú feia la broma dels gatets, déu matava un Domo-Kun:-D