diumenge, 22 de juliol del 2007

ESCOLTA I ESCRIU


[Música]

Ja és demà..

i els cotxes pasen cada cop

mes i mes a poc a poc ...




La música s'acopla a la respiracio... a les paraules..

[...]


Tot s'alenteix... les parpelles comencen a pesar

I d'aquesta manera arriba l'hora dels que no poden dormir.. dels arrepentits

Del que s'ha fet
i del que s'ha deixat per un altre dia que mai arriba

[Música]


Encara es veuen algunes llums ... que deuen fer?

[Música]

I el cap de setmana s'em fon davant d'aquests pensaments...
a poc a poc...sense pausa

Tot reposa en una estranya armonia...

[...]

Res quedarà d'avui... nomès un bon record

Però demà tornarà a ser un dia d'oportunitats...

un mòn ple de possibilitats

Aprofite'!!!.. pot ser l'últim


Morcheeba- 01-The Sea



3 comentaris:

Marrogant ha dit...

Gràcies. Com veus les nits em costen de passar... Aquesta tarda em plantejava els teus consells. Intentaré treure les forces d'on pugui... Nanit a tots aquells que poden dormir tranquil·lament i per als que no... Que es mediquin si poden!

Marrogant ha dit...

Una dosi d'energia... potser és això el que necessito... Però ha de ser tan i tan gran... Vaja que ara estic en un pou sense fons i no aconsegueixo veure la llum (sí, sí d'aquí a tres mesos s'acaba tot... però costen tan de passar els dies...).

Beta ha dit...

Això mateix que acabes d'escriure jo ja li hagues fotut una entrada al blog!!

Pensaments curts.. que fot molta calor per concentrarse massa..

Tant si queda bè com malament sempre pots dir que es cosa de les hormones ;-P