dijous, 5 de juliol del 2007

UN DIA COM UN ALTRE?




Un dia sense res especial..


o a lo millor tot?



He dormit fatal.. devia ser pel mal del genoll i me aixecat a les 7:30 o sigui mitja hora abans de treballar

Cafe amb llet i Kellogs.. o eren els Jordans que vaig comprar per canviar?

Hora d'arribarda al curru 8:15h.. el quartet de rigor.. ja no ser com fer-ho!

Miradeta de complicitat amb la recepcionista...com pot fotre bona cara a les 8 del matí?

Hola a tothom!.. em trec la americana i la penjo

Començo a pensar a quina hora anirè a esmorzar... i interpreto en les cares del meu voltant el mateix pensament

Miro el correu i a currar...

El company s'estresa i anem a esmorzar fora l'edifici.. aire pur!!...o no tant pq ell fuma entre l'aigua i el cafe..

Curro..curro...

Les 3.. ringg! .. ens esperem a l'ascensor.. increhiblement baixa buit i a les 3:01 ja som al carrer

L'amic Xavi esta que se surt.. demà comença vacances.. o sigui demà no fotra ni l'ou, .. ben fet!

Dinar.. cor de la ciutat i...... a somiar!!!!

Les 5 torno a currar.. a veure si acabo amb la feineta que espero que em pagara els vicis..

Miro el bloc.. el correu de la Marga em sembla més suau que de constum.. o li ha baixat la feina o el va escruiure desde casa... contesto

Les 8,.. vaig a corre o a comprar?... decideixo anar a comprar abans que el pebrot se'm torni a deprimir.

Em foto els patins i pasejo per casa per comprovar el genoll

Les 8:30 torno a obrir el bloc.....que escric?...faré repas del dia

Ja no fa tanta calor...me'n vaig a patinar un rato a veure si em pelo l'altre... genoll.


I demà... divendres tot el dia!