dijous, 13 de març del 2008

EMPATIA ?

negra



El dilluns vaig arribar fet pols del cap de setmana ... ella tambè ho semblava...

Algunes fulles estaven grogues i la vitalitat que tantes vegades m'havia encomanat a la feina s'esvaïen per moments..

-Igual l'he regat massa!!- vaig pensar.

El Dimarts la cosa no pintava millor...i ahir havia mutat fins a semblar un desmai

Avui...en fins, nomès cal veure-la

Finalment aquesta tarda hem tret l'entrellat entre tots:

Resulta que les dones de la neteja a sobre de netejar, aquesta setmana s'han dedicat a regar-me-la i a posar-la aprop de la finestra pq li toquès més el sol?

La mare que les va parir!!

...que no veien que a sota el cul hi havia la sortida de l'aire condicionat rollo Marylin Monroe!!

Lo bo és que jo vaig pillar el refredat el Dissabte a la terrassa de la mateixa manera, je, je!

Coincidència?