dissabte, 8 de març del 2008

LA FEBRE D'AQUESTA NIT DIRÀ....

NEGRA


Els calfreds que em recorren el cos em fan pensar amb alguns dels malsons que he tingut en mals moments de la meva vida ... per sort passats.

..Veig una ascensor i mi acosto per causes que desconec...

Les portes estan obertes i al acostar-me 4 o 5 pesonatges prims i negres em cridem enfadats des del fons..

.. altres riuen i em desafien....

...altres amb les mans aixecades m'amenacen...no els reconec ni les faccions de lo que criden.

Un so irreproduible...que al final he reconegut ....em fa enretirar espantat.

No se què fer... on fugir!!

al moment ja torno esta mirant?... potser perque penso que és millor comprovar que es queden al fons?? ...

...........I si pugen??

La situació no pot empitjorar més

Em desperto suat i esgotat d'intentar fugir.. curios perque en el somni estic petrificat.

Amb el temps els he reconegut...

Ara em protegeixen en el dia a dia...

Son el meu esperit cabrejat...

Sòc JO en estat pur.

Ja no criden...

..per fi en Pau