dilluns, 11 de juny del 2007

A LA MERDA EL CONCERT!


Collons!!, ja sabia que avui tenia que fer alguna cosa!!..... avui es posaven a la venta les entrades dels Heroes del Silencio pel concert de Valencia... buahhh!

A la merda...demà ho miraré pr em penso que me quedat per tercer cop sense entrades..en fins.. si encanra en trobo en comprare un parell i si algu s'anima ens les pirem a Valencia...

Si alguna vegada ens fotem en un caraoke feu-me pensar que cantare aquesta que la bordo,..... que es fotin els veins si ells poden posar parket un dissabte a les 10 del matí jo puc cantar tant malament com vulgui... la questió és la intenció no?


3 comentaris:

nani ha dit...

QUAN FEM EL CARAOKE?????!!!!! ET CONVIDO A CANTAR A VARSÒVIA, A VEURE SI EL MEU VEÍ DECIDEIX MARXAR A LA RESIDÈNCIA!!!!

La Cristina ha dit...

Carai Bond, em continues sorprenent...primer va ser la teva faceta d’observador de veïns a través d’uns binocles per matar l’avorriment i ara cantant de Karaoke per matar la ràbia!.Canvi de parquet a les 10 del matí?:
“Neighbours...”
Segurament no quedaran entrades per Bunbury (ara Heroes,no?O era abans?Ai no sé!),i sé que la pèrdua serà irreemplaçable, però puc demanar-li a la meva mare si encara no s'ha venut l'entrada pel concert d’en Bisbal a la Bisbal!!!!.I aprofitar l’avinentesa per relacionar-te amb un públic femení d’allò més madur i poc promiscu (quiero un hijo tuyoooo!!!) ;-)

Beta ha dit...

M'ho pensare.. ara vistos com son segur que se m'oblida la lletra.. entre les varsovianes amb aquells ullets mirat me i riguent i els varsovians amb care de.. uhmm... ese culo!!, joder ni en Bisbal..

Per cert cris, si algun dia em dius papa...pensa m'explotara el cap i que m'hauran d'ingresar amb un cartell a la porta de "prohibides visites familiars"..

Joder, això ha sortit del meu cap¿? haurè de comenaçr a revisar la meva dieta..serà cosa de la rusa?