diumenge, 17 de juny del 2007

NO EM BARRUFA...


Aixecar-me pel matí per anar a currar quan no en tinc ganes...

Ni la gent que camina pel mig de les aceres a poc a poc i no s'aparta ni que passi un camió

Ni la gent que em saluda perdonat-me la vida

Ni la gent que va de passeig pel carril exterior de la autopista

Ni els camions que fan adelantaments per l'autopista de 10 min a 70km/h

Ni els culebrons sudamericans

Ni els cabrons del madrid que piten ara sota casa..

Ni la gent que em dona lliçons quan no en té ni puta idea

Ni que els meu amics/amigues tinguin problemes

Ni que abusin de la gent que no es pot defensar

Ni els Hits de l'estiu

Ni el puto Caribe Mix i els seus conys d'anuncis

Ni que em vacilin

Ni no saber el què vull

Ni no saber el què dir

Ni no saber el què escriure. ;-)




9 comentaris:

nani ha dit...

EM BARRUFA:

-Veure els missatges de l´Estevetta amb els ulls alleganyats de bon matí.

NO EM BARRUFA:

-Que l´estevetta no vingui a Varsòvia tenint dues setmanes de vacances!!!!

Moi (Vic) ha dit...

Em barrufa el cafe del mar

No em barrufa l'estress

No em barrufa que a l'estevan Seagala no li barrufin tantes coses!!

Ciuuuuuuuu

Moi (Vic) ha dit...

No em barrufa que després de dos anys l'estevita no hagi vingut de festa a Vic!!!

Moi (Vic) ha dit...

Em barrufen les Eslovakes..

nani ha dit...

Moi!! no és Estevita, és Estevetta!

Beta ha dit...

No tinc dues setmanes!!.. començo a treballar el dimecres vinent..ejem, ejem, així pot ser si no?

Total, en cas que vinguès, vindria el pròxim finde... tot i que al ser Sant Joan, no se, no se...pr trankila no necesito fer vacances per baixar a veure't ;-).. nomès faltaria!!

Moi (Vic) ha dit...

Nani!, l'esteve te moltes personalitats! i molts noms!, es l'Estevan Sigala, En Vilage Pipol, En Vila, el petufet, i el porquet, jejejeje...li pots dir xaiet també li agrada, però no li barrufa que el vacilin!! no li facis ballar tant el cap pobret! jejeje

nani ha dit...

Estevetta... jo et barruvacilo?

Beta ha dit...

Trankila barrufeta! tu em pots barrubacilar sempre que vulguis sempre i quan portis un pastiset el dia que vinguis a sopar a meu bolet i el gran barrufet es quedia casa... no t'oblidis el vestidet blanc ;-)!

Uff..hem penso que he perdut alguna cosa mes que aigua a l'entreno....menjaaaaar!