dimarts, 12 de juny del 2007

TIRA TIRA QUE JA PASSES!

Doncs, no!... no passava i me menjat una pilona amb el lateral del cotxe...en fin un dia dur!!.... a veure si compro les putes piles (per fi les ha comprat) de la camarà i innaguro la secció estrella del blog: "la foto del dia" (estrelletes!! i unes nenes amb faldilla curta i un gran somriure... jo ja m'ho estic imaginant... nani compto amb tu :-)).

Avui molta calooooooooooor! per sort, a accepció de la petita abonyegada al cotxe tot a anat mitjanament bè....bueno he conegut una paranoica que no li havien sortit els calers del caixer que acabem d'instal·lar i que la única cosa que sabia dir era: "pq digueu que funciona el caixer si no funciona?, eh!

Jo li he dit mil vegades que no era de l'oficina pr ella tossuda amb la seva puta frase...a sobre ja m'havia tocar molt el sol i estava a punt d'ensenyar-li com es posa una corbata i d'ajusta i.....

Al final rollo pelicula muda, ha trucat al seu marit... per cert , me deixat el petit detall que el caixer li havia dit "retiri els diners" però allà no ha sortit res de res.. vaja ni un puto resguard.

Al final ha vingut l'home...i amb una cara de fastic com si havui fos el "gran" dia que li tocava sobar la seva paranoica dona.... ma tornat a dir el mateix ?¿...

Al final els hi he dit que m'apuntes el nom i les dades de la targeta amb un telefon de contacte i que el director ja els trucaria, que no es preocupessin.....en això que va la dona i em deixa anar: apunta tu que jo no mi veig massa!.... que que? que no veus els numeros d'una VISA? collons i com pots haver vist que collons has picat al caixer i que t'ha dit? la mare de deu!

En fin... prouuuu, ara que ja me menjat la poma i he fet teràpia me'n vaig a donar un vol amb patins a veure si li robo la cartera a alguna iaia.

El video d'avui.. un que vaig trobar fa temps pel yotube....si tens un jambè a casa pots provar-ho i si no la taula ja és bona.

Esteu moguent els peus?.. això és comunicació!!